lördag 9 april 2011

Blääää!

Jag hoppas att alla j-a sjukdomar kunde utplåna sig själva någon gång, så alla får chansen att bara vara utan att ha döden flåsandes i nacken!  Styrkekram till alla er som kämpar, jag kämpar med er  allt vad jag förmår och hoppas på det bästa! Tänk om alla kunde förstå hur skört livet är. Det gör mig så ledsen och arg när människor inte inser hur de beter sig mot de människor som står dem allra närmast. För kom ihåg en sak mina läsare, vi får bara en chans här i livet vad vi vet. Njut av det livet, gör saker du tycker om göra, umgås med de människor som betyder något för dig och som får dig att må bra och se till att vara en del av dina barns liv! Försök att skänka ditt leende till andra för ingen vinner på att skälla och gnälla på sina medmänniskor, speciellt inte på de som finns närmast vårt hjärta!

Alla ni som vaknar friska och krya, se nu till att njuta av den här dagen, det ska iaf jag göra!

Kram

2 kommentarer:

  1. Kloka ord Ida, man ska njuta av livet och leva här och nu! Mn vet aldrig hur morgandagen ser ut!
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. you made my day.

    Precis vad jag går runt och funderar på. Vad håller jag på med? Jobbar heltid? Varför?

    Extensiell kris deluxe.
    Tack!

    /Mia

    SvaraRadera