måndag 18 april 2011

Påskpyssel och äntligen en bänk!

Idag blev då äntligen bänken färdig. Gjorde ett snabbt besök på byggshoppen efter jobbet, sågade till en planka i lagom längd, in och köpte längre skruvar och snabbt som tusan hem för att skicka Johan till jobbet. Byggshoppen kan jag rekommendera då man alltid får ett gott bemötande, ja det gäller ju att skriva om deras positiva sidor också, när jag tokdissar deras öppettider, men så är det man kan inte få allt här i världen :)
Så här blev iaf bänken att se ut!






På kvällningen påskpysslade jag och Gry och som jag sagt tidigare så är jag så himla glad över att hon är lika pysseltokig som mej!!



Kylskåpsmagneter!
Grysan som knåpat ihop och jag som limmat på befallning ;)

Den här har faktiskt Gry hittat på själv, förutom tipset jag gav om fjädern!


Nu är det dags att göra sig redo för bädden igen, men nu är det bara tre tidiga morgnar kvar denna vecka!

1 kommentar:

  1. Men söta Gry! Ulliga gulliga vindögda kyckling =)

    SvaraRadera