lördag 16 april 2011

Dålig uppdatering!

Ledsen att jag inte uppdaterat bloggen på länge, men så är det ibland. Solen skiner och innepyssel får vänta ett slag. Har istället gjort ett besök på byggshoppen idag och införskaffat lite material, så nu ska här snickras. Började så glatt idag, men insåg rätt snabbt att jag sågat fel, typiskt! Än mer typiskt när byggshoppen endast har öppet till 12 på lördagar och stängt söndagar :( Nytt försök på måndag. Men det som sågats fel kan ju inte bara kasseras, så redan nu har jag planer för vad jag kan använda plankorna till, hoppas min plan är genomförbar bara! Imorgon måste jag och Gry påskpyssla lite, det har jag helt glömt. Ska försöka uppdatera bloggen med bilder imorgon igen, men jag lovar inget. Solen lockar mer än en stund framför datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar