onsdag 9 mars 2011

Badhus och bibliotek

Det gick över förväntan att ta sig upp i morse, vaknade till och med före klockan, det händer inte ofta första dagen på ett morgonskift. När man väl kommer hem gäller det dock att aktivera sig annars är det kört, då blir man sittandes i soffan och kommer inte därifrån. Så idag bestämde jag och Gry oss för att ta en tur till badhuset och sedan en sväng förbi biblioteket. En riktig mysdag med andra ord! Men nu, nu kan jag lova att John Blund inte är nådig, undrar just om jag kommer hålla mig vaken ett par timmar till eller hur det går! Ska strax stoppa Gry i säng, sedan kanske det blir en stund vid symaskinen. Inväntar dock en tygbeställning som väntas dyka upp lagom till helgen, så jag kanske väntar ett par dar till innan jag sätter fart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar