fredag 11 mars 2011

Dålig uppdatering!

Ja jag vet, lite dålig uppdatering, MEN det är ju nån som envisas med att släppa ner ännu mer snö från himlen... Har skottat och skottat och skottat och det är banne mig inte så lätt att slänga blötsnö sju meter upp i vädret, vilket är nödvändigt för att komma över dessa enorma snövallar! Ja, jag tycker faktiskt att det räcker nu, det är mars och jag vill ha vår!! Men å andra sidan så ska jag väl inte klaga, med tanke på vad som hänt i Japan. Usch det är ju fruktansvärt, går inte ens att föreställa sig hur de stackars människorna har det!

Hur som helst så har vi haft en härlig dag idag. Äntligen sol och takdropp, ljuvligt! Jobbat förmiddagen och jag trivs toppenbra på mitt jobb, som på alla andra jobb jag haft. Alla "gamla" kollegor finns kvar i minnet och jag saknar varenda en, men ibland måste man följa hjärtat och då blir det byten av jobb lite då och då!
Eftermiddagen spenderade vi  ute i solen, hämtade sedan ett stort härligt paket med tyger, så nu hoppas jag på bättre uppdatering på bloggen :) Efter det så fick vi mycket trevligt besöka av Linda och Vilma. Som vanligt leker våra gofisar som bäst när det är dags att skiljas åt, men det kanske är bra för då längtar de förstås tills nästa gång de ses.

Nu är det dags att göra Gry klar för kvällen och mysa lite innan sängen kallar! Med andra ord, nu är det FREDAGSMYS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar