måndag 14 mars 2011

Lite har det hänt iaf!

Helgen försvann snabbare än vanligt, kanske för att jag jobbade lite extra i söndags. Men lite har jag allt hunnit med på pysselsidan också. Fick som sagt var en hög med tyger i fredags, men jag har inte riktigt hunnit sätta klorna i dem än, kanske för att jag var tvungen att storstäda syrummet för att över huvudtaget få plats där inne :) Nu är det iaf städat och fint och alla tyger fint ordnade så att det lätt går att hitta det man söker. Här kommer en lite uppdatering på helgens pyssel.

Det här mina vänner är livskvalité



 

Gry poserar i Lokes nya mössa


Hoppas den passar!
 
Ett förkläde till Gry, ett måste när vi bakar :)



En kittykjol, Gry som bestämt färgerna!


1 kommentar:

  1. Den e såååå fin mössa på Loke !! Tack tack och åter tack!
    Imponerad av dig Ida! Duktig du e! Kram från Kusinvitamin

    SvaraRadera