måndag 7 mars 2011

Magsjuka...

Jag vet, det var korkat att tro att vi skulle slippa årets omgång av magsjuka! Johan började igår och idag har det övergått till feber. Med andra ord vab för min del, då han knappast är kabael att ta hand om en alert 2 1/2 åring. Men egentligen vet jag inte om Gry är så alert heller. Snorar och nyser om vartannat och dessutom har hon sovit middag! Förut middagsluren i lördags, så har det inte hänt på år och dar. Passade förstås på att sy lite när de låg och sov. Fyra mössor knåpade jag ihop under tiden och ett försök till en ny variant av kjol. Inget lyckat försök, men väl en idé om hur man inte ska göra för att få det bra! Alltid lär man sig något. Annars har det inte hänt så mycket här hemma. Jo, jag och Gry har åkt runt kommunen och letat reservdelar till toalettstolen, som förstås pajade igår. Dessvärre gick bet så vi får spola med hinkar ett tag till, hihi! Perfekt tajming måste jag säga!


Här kommer iaf några nya mössor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar