söndag 20 mars 2011

Textiltryck!

Veckan som har gått har varit mer än fullspäckad, när jag dessutom jobbar kväll så blir det inget mer gjort än det viktigaste, dvs Gry. Tandläkare, musiklekis, kyrkis you name it... Har iaf försökt att sy ikapp lite nu under helgen och jag har lyckats ganska bra, även om jag har några grejer som släpar efter än, men jag hoppas jag hinner med det till veckan. Imorgon väntar jag besök från Karlstad och jag längtar som en galning! Har inte sett Anna och Tina sedan oktober så det är verkligen på tiden att vi ses igen. Med tillbaka till Karlstad skall en hög med mössor, min pysseltokiga vän Anki vet inte vad hon har att vänta, hihi!!
 Ikväll har jag testat att göra textiltryck, mycket enkelt och väldigt roligt kan jag väl snabbt utvärdera det! Har du inte testat så rekommenderar jag att testa det. Har ju som vision att lära mig screentryck, men jag skulle behöva lite mer svängrum till det projektet, så det får ligga på is ett litet tag till :)

Här kommer iaf lite bilder på vad som hänt på sistone!



Borde egentligen inte lägga upp den här mössan,
då färgerna inte alls stämmer överens med verkligenheten, men men...

Ett par nya barbamössor

Å så några mussemössor

Sist men inte minst mina tygtrycksmössor!
Måste försöka få en bild på Gry när hon
prövar mössorna för de är verkligen störstköna på!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar