måndag 7 mars 2011

Snickring!

De som känner mig väl vet att jag är allätare när det gäller pyssel. Just nu blir det mycket tid vid symaskinen, mestadels för att jag nyligen införskaffat en overlock, men annars så pysslar jag verkligen med allt. Bland annat så gillar jag att snickra. Har byggt lite av varje, men här kommer ett smakprov på två barnkök jag snickrat ihop. Det första gjorde jag för drygt ett halvår sedan till Grys kusin Izabella. Det andra köket gjorde jag för ett par sedan veckor sedan till Gry. Givetvis saknas en massa detaljer som krokar och belysning, men det kommer så småningom! Det är superenkelt och roligt att bygga kök, pröva du med ;)


Bellas kök
Grys kök
Griffeltavlan har jag gjort själv,
med hjälp av en gammal träskiva och
en rulle "griffel"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar